Wednesday, April 22, 2009

MAAFKAN AKU...

Teman,
sebuah salam ku smpaikn pda mu,
kala memori lalu menyebabkn diri mu tetap bertahta di hati ku,
sebuah ukhuwah yg terbina itu ketentuan Allah,
sebuah perkenalan juga dari ketentuaNya,
lidah ku ini kadangkala berbisa buatmu sakit,
kadang2 mulut terlepas kata buat dirimu terasa,
tapi teman aku bukan niat menyiksa hatimu,
dirimu terlalu istimewa buatku,
ku tahu kata2 ku juga sikap ku buat dirimu terasa,
aku ini manusia,aku ni punya dosa,
aku juga bukannya sempurna,
aku mengerti posisi aku sebagai hamba Allah yang banyak kekurangan,
berilah masa juga keadaan untuk aku membina diri,
untuk aku membaiki kesilapan,
aku lebih rela dibencimu dari mendapat pujian dari mu,
semoga perkenalan juga ukhuwah ini berterusan,
tetapi seandainya ia putus ditengah jalan..
akukan berpegang dengan kata2 Allah dalam surah al Baqarah..
walau apapun yang akan terjadi akan ku angkat 2 tangan ini
untuk mendoakan segala yg terbaik dari Allah buatmu..
moga dirimu teman kan mendapat mutiara yg indah..
yang membahagiakanmu hingga ke akhirnya..
maafkan diriku sendainya melukaimu..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...