Tuesday, January 25, 2011

Tette&iCity :)

Assalamualaikum... Hohoho... Lama benar rasenya x update blog nih... Tetibe rindu... Maklum lah... Sibuk jek manjang sejak 2 menjak nih... Kali nih nk update tentang Tette & iCity... Hehe... Alkisah bermulanya i-City yang dikenali dengan tempat2 yang lampu2nye sangat cumei...Sorg kawan nih x pernah lak ke situ... dan aku lak dah pernah pergi ke situ... walaupun dah pergi ke situ, namun agak x berpeluang lagi tuk rase nikmat sejuknya salji tu... hahaha... dapat bertahankah aku dengan kesejukan salji itu?? kwang3x... just wait n c... Hihi... ape2pun, disebabkan dah jnji dengan tette, zeze, peppe, wewwe, myra n dib pun temankan la member sorg nih... enjoy jugakla kat situ...

haaa...cantikkan pic tu...hehehe...tu lah tu...x sia2 jugak la luangkan masa ke situ walaupun pada awalnya macam jek nk join dorang... sekarang, tette dah happy dah sebab dia pun dah sampai ke situ... next time kalo ade peluang, ak nk masuk tempat salji tu plak... ngeh3x... :p

1 comment:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...