Thursday, December 9, 2010

Amik kesempatan lagi... Lalallalaa... :D

Selamat pagi... =) Hehe.. Mulakan hari anda dengan senyuman dan lafaz Bismillahirrahmanirrahim sebelum memulakan sesuatu kerja... Ape ye nak di buat hari nih... Hmmm... Sejak 2 3 hari nih rajin plak aku duk layan blog nih... Hahaha... Bukan ape, sementara ade kesempatan dan time free2 nih la patutnye amik kesempatan... Nanti dah busy, xde masa plak nak layan blog... Tah2 mengadap laptop pun dah xmo... Kui3... By the way, sihat ke hari nih?

Bila tanya kabo nih, teringat plak kat boss yang x bape sihat semalam... Tup2 hari nih mc plak... Huhuhu... Kesian boss... Hope cepat sihat dan datang keje sebab kalo boss xde aku xleh nak buat keje... Lagipun lagi beberapa hari jek lagi aku berkhidmat d JI&M nih... Pastu cabut dan join PMDS plak... Tamak kan.. 2 2 nak.. Haha.. Huhuhu.. Cam sedih pun ade gak... [betul sedih ke..kwang3x =p] Sebab keje sinih walaupun banyak, tetapi xde la berat sangat.. Boss dan semua staff pun ok.. Baik... Macam adeq-badeq la plak... Hihihi... Tapi xpelah... Aku lama lagi kowt kat UiTM nih... uhue... Lagi 2 tahun baru abis blaja... InsyaAllah... Mudah2an dipermudahkan segala urusan... =) Mudah2an lepas abis blaja terus dapat keje... Amin... =)

Tapi kan, tengah duk syok tunjuk fail2 kat boss, tibe boss tanya semalam bukak sem baru nanti masuk part bape... Aku pun jawab jek la masuk part 3... Pastu boss cakap nanti cuti sem datang la sini (skp JI&M) Haha... Aku pun pe lagi, cakap OK! [nada time tu x bleh blah... haha... suke & happy kowt nanti boleh la ke sini lagi :D ] Hohoho... Bile bekerja dengan boss yang sporting, staf yang ok, best jek rase.. Sikit pun x tekanan kan... Tapi x semua bernasib baik macam tu kan... Huhuhu... Ape2pun kena lah banyak2kan bersabar... Realiti pekerjaan x seindah yang disangkakan...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...