Monday, December 6, 2010

Disebabkan bosan yang teramat...

Selamat petang semua... haha... disebabkan teramat bosan, bos pun xde, [sb ak keje sume kna rujuk pda bos, bile bos xde bosan la aku...] jadi aku pun amik kesempatan gak a tuk update blog nih lagi sementara aku rajin dan mood ok... haha... tp dalam mood ok pun, dilanda kerisauan yang tinggi jugak,,, huhuhu... yela, result sem dah nk kua... pe cer la dengan result ak kali nih... naik ke turun ke atau x berubah... adoi... bile pk, terus sakit kepala... takut pun ye gak... bukan ape... mana x takut dan risau kan, bila kita target sesuatu tapi x dapat, arghhhh kecewa nye rase... tp sebenarnya tu semua atas diri kita... btl x... kalo kita rajin, for sure kita akan dapat ape yang kita nak... ini x, tahu nak jek, usaha malas... aiya... mcm aku gak la... hukhukhuk... target bukan main ag... skali........... hampeh... ish...
p/s: sambung lain kali...malas da nk taip..hikhikhik [padahal sakit kepala sb risaukan result ak...baru td aku bg id aku kat akk tu suh checkkan result...ngeeee...risau bertambah2...]







No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...