Saturday, December 11, 2010

Kenanganku

Selamat malam... :) Huhuhu... Kali nih nak update blog bab2 kenangan lak.. Hehe... Kalo sebut pasal kenangan, macam2 kenangan yang ade... Pahit, manis, masam, masin, tawar.. Hahaha =p Kenangan pahit, masin, tawar dan masam tu x yah la nk dicitekan... Huhu... Maybe lain entri kot... Hihi... So, nak cite pasal salah satu kenangan manis aku... Hohoho... Bukan ape, bile geledah2 laptop nih, tengok jek gambo, tibe2 kenangan dulu menjelma... Huhuhu... Rindu... Kalo lah dapat diundurkan masa sekalipun, pastinye kenangan tetap di ingatan... 

-Time aku jadi Biro Tugas2 Khas Minggu Taaruf di KUIS-
Petang tadi punye pasal la nih... Hehehe... Duk mencari gambo2 masa duk mendaki Gunung Ledang [2007] tup2 terbukak plak folder pic nih... =) Huhuhu.. dah lame x jumpe kawan2 dulu... Bukan x nak jumpe or luangkan masa, tapi masing2 bz dengan komitmen masing2... Sekarang ade yang dah kawin dan bakal kahwin... Moga masjid yang di bine tu berkekalan selamanya dan pada yang bakal kahwin, moge hubungan korang bersambung di jinjang pelamin...

Haha...Tengok pada gmbo tu, aku pun xtau bile lagi aku akan berpenampilan macam tu lagi... Huhuhu... Teringin nak macam tu... Bukan aku x nak berpenampilan macam tu, tapi maybe disebabkan bidang dan tempay aku belajar sekarang nih yang membataskan aku macam tu... Huhuhu... =( Kalian doakanlah aku agar satu hari nanti aku akan berpenampilan macam tu.. =)

p/s: abadikan segala kenangan selamanya...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...